lördag 25 februari 2012

Jag lever :)

Jag vet att det va ett bra tag sen jag skrev något nytt inlägg.
Men tiden har inte räckt till, är borta från hemmet mellan 04.45-16.00. Sen ska man skjussa/hämta barn, laga mat, hjälpa till med läxläsning, utvecklinssamtal, rasta hunden. Så jag har stypat i säng vid åtta-tiden.
Så det är nu på helgen man får passa på och tvätta och städa hemmet.
Kolla bloggar + surfa runt på datan :)
Så på schemat i dag förutom hushållssysslor, så ska jag gå en lång hundpromenad ca milen. Sen blir det att hämta gudbarnen och åka och fika på ett jättetrevligt café. Och i kväll blir det att försöka hålla sig vaken hela melodifestivalen.

Nu är det bara 6 dagar kvar till VUL <3

2 kommentarer:

  1. Oh, jag är avis att du bara har 6 dagar kvar till VUL. Tänk att få se Pacman där inne!
    Ta hand om dig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart!
    VUL är ju magiskt...blir på riktigt då.

    Vet att dagarna är proppfulla av alla måsten och att det kan vara svårt att hinna med liten egen tid vid datorn.

    Kan inte fatta att jag om några dagar är i vecka 30...slutet går att se nu. Lycka!

    SvaraRadera