fredag 17 februari 2012

2 veckor kvar

Tiden går sjukt sakta just nu, så det känns som en evighet till ultraljudet som vi har om 2 veckor.
Blev så paff när en manlig vikarie kom fram och tog mig på magen i dag, när jag stod i kassan i en leksaksbutik. Eftersom jag inte ens hade sett han, och blev så paff. Minns jag inte vad han sa, men jag va snabb att säga Nej 3 gånger. Försökte hålla in magen resten av samtalet, men eftersom jag precis hade ätit lunch och va sjukt mätt. Så vet jag inte om jag lyckades så bra. Kunde inte sluta tänka på det resten av arbetsdagen. Vill ju inte gå ut med att vi är gravida än, och jag vet ju att det syns tydligare/fortare på oss som har varit gravida förut. Men det är ju 11 år sen sist.
Har man sett tidigt på er?

1 kommentar:

  1. Nej ingen såg det på mig. Men alla anade något eftersom jag sprang runt och spydde hela tiden och åt sjuka mängder tomater non-stop. Men jag talade tidigt om nyheten på jobbet..eftersom dom känner till ivf resan. Vi kör ganska öppna kort på jobbet om det mesta faktiskt. Nu klappas det hejvilt på min badboll till kula. Så länge det är folk jag känner så bryr jag mig inte.

    Ja väntan är olidlig jag vet men inget man kan göra något åt...tyvärr.
    I vecka 33 ska jag göra ett tillväxtultraljud och jag längtar ihjäl mig. Å jag måste vänta 5 veckor.

    Ha det gott

    SvaraRadera