måndag 26 december 2011

Gör ett försök

Japp, jag tänkte göra ett försök till att blogga om våran resa om ett gemensamt barn.
Våran resa började började 19 september, då jag tog mod till mig att ringa till sophia hemmet. ( jag va så nervös)
Och vi fick en tid redan 1 månad efter,den 19 oktober,
för ett lärakännasamtal och en massa fakta och kostnader,
vi gick därifrån med att vi skulle fundera om vi vill göra en
Ivf-behandling/resa. För det skulle bli kostsamt för oss, både pengamässigt och känslomässigt.
Redan samma dag ringde jag tillbaka till kliniken och sa att vill detta. Vi vill ha ett gemensamt barn :)
Så vi fick en ny tid och en massa recept hemskickade, med mina mediciner.
Den 1 november var vi tillbaka på kliniken igen, då vi fick en massa information om medicinerna och om våran resan.
Även den dagen fick jag mens och började spraya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar