tisdag 6 mars 2012

V 8. (7+3)

Blev sjukt nervös i söndags, när jag hade lite bruna flyningar.
Som tur va, så fanns det bara där två av toalettbesöken.
Sen har jag inte sett till dem något mer.
Så troligtvis , är det nog för att jag gjorde VUL på fredagen.

I morgon är det nog dax att gå upp en storlek på jobbarbyxorna, dagens byxor börjar sitta åt lite väl mycket när jag sitter ner. Så nu är det dax, och det kommer synas så himla väl att jag har nya byxor på mig, pga att dem gamla går inte få rena längre. Så det gäller att skita ner sig fort i morgon :P
Nästa gång det är dax att gå upp en storlek, så måste jag beställa dem av chefen. Men har väl ändå tänkt att berätta det för han snart ändå,
på utvecklingsamtalet som är inom kort.
Håll tummarna nu att det inte är så många som kommer att märka mitt byxbyte eller fråga om det :P

1 kommentar:

  1. Hej hej.
    Hur är läget?
    Du har ju inte skrivit på två veckor...allt är väl ok?
    Tänker på dig...vi flerbarns mammor måste ju finnas för varandra.
    Kram

    SvaraRadera