tisdag 27 mars 2012

Samtal MVC

Jag blir så trött på mig själv ibland.

Som jag skrev tidigare så har jag bokat en tid för inskrivningssamtal.
Men jag hade lite frågor om KUB-testet, som jag sa när jag bokade tiden att jag ville göra. Så i dag tog jag mig i kragen och ringde för att fråga, om det är så att jag kommer få ta blodprovet på inskrivningssamtalet. Eftersom jag bara fick en tid. Men så va inte fallet, man skulle ha fått en annan tid och en annan plats för det och tyvärr så fanns det inga tider kvar för denna MVC, som jag skulle hinna ta det innan tiden går ut.

Så jag fick snällt sätta mig och ringa en annan MVC för att boka in ett inskrivningssamtal och KUB-test. Och som tur va så fick jag en tid hos dem och där kommer jag få göra blodprovet i samband med inskrivningssamtalet.
Sen får vi se om vi stannar kvar där eller om vi bytet tillbaka till det första stället som jag tänkte mig från början.

Om jag ändå hade tagit mig tid att ringa till MVC, efter första VUL. Som doktorn sa att jag skulle göra. Hade jag nog sluppit att sitta så mycket i telefonkö i dag :P

1 kommentar:

  1. Men det löste sig ju...det är ju huvudsaken.
    Vi har ju mer att tänka på.

    Glad att allt verkar tuffa på i rätt riktning.

    KUB testet tyckte jag var jobbigt. Men jag fick ju strålande resultat på det så jag var orolig i onödan. 1 på 20 000 att något skulle vara fel.
    Hoppas det går lika bra för dig.
    Lycka till

    SvaraRadera