torsdag 12 januari 2012

Samtalet

Som jag skrev i går så pratade jag med en barnmorska, så jag kom fram i telefonen i går :) Tyvärr, så svarade barnmorska väldigt svävande på min fråga om hur det går till att föra tillbaka ett fryst ägg. Och det förklarade hon med att de hade nya rutiner efter nyår, när det gäller återföringen. Men det va som Suz skrev, att jag kommer få tillbaka ägget i samband/ några dagar efter min ägglossning.
Efter samtalet blev jag väldigt låg/besviken. Hade hoppas att jag skulle fått tillbaka ägget vid denna ägglossningen, ( är ju så ivrig, att bli gravid) men jag har nog missat den. ( fast jag fortsätter att testa 1 gång/ dagen)
Så planen är att jag ska ringa kliniken när jag får mens, så jag kan träffa en läkare och lägga upp en plan :)

1 kommentar:

  1. Ett tips - testa morgon och kväll.
    Hoppas du inte har missat den...men du kanske ändå måste vänta till nästa mens och samtal med läkaren...jag vet man e ju så sjukt otålig.
    Lycka till

    SvaraRadera