fredag 21 september 2012

Uppdatering

Jag har inte skrivit här på sjukt länge, mycket för att jag inte haft tid.
Det är full rulle i min familj, har jobbat heltid. Sen två av mina barn som har en massa fritidsaktiviteter.
Försökt hinna med min andra blogg ( har inte gått så bra det heller)
Men jag har försökt att hinna med att läsa era bloggar.
Det är några som har fått sina underverk nu.
Grattis till er <3

Jag/vi mår bara bra, vi går in i V.36 i dag.
Håller på och bygger bo, för fullt.
Har fått bevilja att gå hemma med graviditetspenning, men jobbar fortfarande.
Fast bara mån - tor, pga att jag mår bra och vi går dubbelt på min plats. 
Så jag pekar mest och ger order om vad som behövs göras. 
Jag tycker att det är skönt att få jobba, rutiner och mina härliga kollegor.
Hemma blir jag rastlös, har svårt att få något gjort. 
Så man sitter mest i soffan,surfar runt på datan, zappar på tv. 
Och ser allt som borde göras.

Har inte packat BB-väskan än eller tagit hem saker från min lillasyster (bebissaker som madrass till spjälsängen, bilbarnstolen, skötbordet, bärselen, kläder, mm.)
Även om jag börja tycka att jag har blivit stor, så kan han få stanna kvar ett tag till. 
Har en del saker som jag måste hinna fixa med renoveringen först :)

Vet inte om det kommer något mer inlägg här, innan vårat underverk är född <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar