söndag 6 maj 2012

Vem är du?

Tjej eller kille?
För oss spelar det ju ingen roll.
Jag har ju båda könen, 1 kille och 2 tjejer.
Men tror att en kille önskar sig en son, för det gör väl alla killar.
( fast han skulle nog aldrig erkänna det)
Men magkänslan säger att vi kommer få en tjej.
Sen vet jag inte om det stämmer, men jag har hört att de som blir gravida genom IVF.
Där får majoriteten flickor, pga att tjejsimmarna är mer tåliga och överlever.
Så det ska bli spännande och se om det stämmer.
Vi kommer inte kunna hålla oss från att titta på ultraljudet den 22 Maj.


1 kommentar:

  1. Jag har hört tvärtom. Att många IVF gravidteter blir pojkar, då de är snabbast på äggen.
    Kul att du hört annat troligtvis så är det väl som för alla andra. Att slumpen avgör och att vi som gör ivf behandlingar spekulerar alldeles för mycket =). Jag har nog läst mitt på familjeliv eller liknande..

    Vad kul att ni snart ska på ultraljud!
    Kram

    SvaraRadera